(jeśli posiadasz już konto firmowe, postępuj zgodnie z instrukcją od kroku nr. 4 “menadżer zdarzeń”)
Piksel firmy Meta to krótki kod umieszczany w witrynie, który pozwala mierzyć skuteczność reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez użytkowników w witrynie.
Zastosowania piksela firmy Meta:
3. W wyskakującym okienku podaj Nazwę firmy, imię i nazwisko oraz firmowy adres e-mail. Następnie kliknij “Wyślij”.
4. Przejdź do menadżera zdarzeń.
5. Kliknij “połącz dane”.
6. Zaznacz opcję “Internet”, i kliknij “Połącz”.
7. W “Nazwij piksel” wpisz nazwę swojego pixela. Wpisz dowolną nazwę (najlepiej podać nazwę firmy). Następnie kliknij “Utwórz piksel”.
9. Zaznacz pierwszą opcję “API konwersji”, następnie kliknij “Dalej”.
10. Zaznacz opcję “Konfiguracja ręczna”, kliknij “Dalej”.
11. Kliknij “Kontynuuj”.
12. Zaznacz opcje:
Kliknij “Kontynuuj”.
13. Kliknij “Wybierz dodatkowe parametry zdarzenia”
14. Zaznacz opcje:
Kliknij “Dodaj”.
15. Zaznacz opcje:
Kliknij “Kontynuuj”.
16. Tutaj nic nie zmieniaj, kliknij “Kontynuuj”.
17. Kliknij “Kontynuuj konfigurację piksela”.
18. Kliknij “Zainstaluj kod ręcznie”.
20. Tutaj nic nie zmieniaj, kliknij “Kontynuuj”.
21. Tutaj nic nie zmieniaj, kliknij “Kontynuuj”.
22. Kliknij “Zweryfikuj domenę”.
23. Wyskoczy nowa zakładka. Kliknij “Dodaj”, następnie zaznacz opcję “Utwórz nową domenę”.
24. W “Twoja domena” wpisz adres strony internetowej.
UWAGA!
Tym razem podaj adres bez początku “https://”.
Wpisz adres Twojej strony wyłącznie z końcówką np. “.pl”, przykład: mojastrona.pl
25. Zaznacz opcję “Dodaj metaznacznik do kodu źródłowego HTML”.
Następnie skopiuj i zapisz kod meta-tag. Będziesz musiał go wysłać Webdeveloperowi.
26. Kliknij “Kontynuuj”.
27. Kliknij “Przejdź do przeglądu piksela”.
28. Skopiuj i zapisz Identyfikator piksela.
Będziesz go musiał wysłać Webdeveloperowi.
29. Zjedź niżej do sekcji “Konfiguracja ręczna”, kliknij napis podświetlony na niebiesko “wygeneruj token dostępu“.
Wyskoczy Ci token.
Skopiuj go i zapisz, będziesz musiał wysłać go Webdeveloperowi.
W tym momencie utworzyłeś piksel, masz już wszystkie kody.
Powinieneś posiadać trzy kody i identyfikator piksela.
Przykładowy kod:
Przykładowy kod:
Przykładowy numer piksela:
1091146024932915
Przykładowy token dostępu:
EAAuPcG6VVngBAAUz8X5gvyX8zqkSWP
F0iqwCy86lc5AGaGpWRABdtgzRlrrm
xuVPUPcUDOkWbnfoeOwjzVZCKSCK4z
Q4FYMx0EAWIjdjWYJcgFFkzYQzqEzq
ZCA4UX1BDzBfBKeZB2tlSYnBaOnAsO
OqsBkmM5cQaMg7KHBvlsCkHTlS3OLO
btEEXRbPXQZD
Wszystkie z powyższych kodów prześlij do webdevelopera na adres e-mail: realizacja@fejstajm.pl
W tytule emaila napisz jakiej strony dotyczą podane kody.
UWAGA!
Po przesłaniu kodów Webdeveloper podłączy je pod stronę internetową.
Gdy kody zostaną podłączone zostaniesz poproszony/a o zweryfikowanie domeny.
W tym celu przejdź do https://business.facebook.com/settings/owned-domains/ i kliknij “Zweryfikuj domenę”.
Jeśli domena zostanie zweryfikowana, czerwony napis “Niezweryfikowana” powinien zmienić się na zielony napis “Zweryfikowana“.
Powiadom nas w e-mailu zwrotnym, czy się udało.
Fejstajm | 2021 – Wszelkie prawa zastrzeżone.
Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.