Chcesz liczyć się na rynku i wygrywać z konkurencją? Jeśli odpowiadasz twierdząco, musisz zadbać o swoją obecność w Internecie. Jest to żelazna zasada, która dotyczy każdej branży. Zwróć uwagę, że obecnie nie ma już usług, których ludzie nie szukają online! Świadomość tego faktu warto wykorzystać, budując własną strategię marketingową.

Strona internetowa — dlaczego warto

Czy wiesz, jaki mit na temat stron internetowych słyszy się najczęściej? Że strona jest zwykłym gadżetem, który nie daje nic, a który fajnie mieć. Z drugą częścią tego poglądu możemy się zgodzić — fajnie mieć swój adres WWW i zaraz wyjaśnimy, dlaczego tak sądzimy. Nieprawdą jest jednak, że firmowa witryna nie daje nic. Odpowiednio zaprojektowana, zoptymalizowana i użyta strona internetowa dla firmy potrafi zdziałać cuda.

Lepszy wizerunek

Zacznijmy od oczywistości. Miła dla oka strona internetowa, niczym winda, automatycznie podnosi twoją reputację o dobre kilka poziomów wyżej. Marketing usług polega w dużej mierze na budowaniu zaufania. Zanim ktoś zdecyduje się zostawić pieniądze w twojej firmie i skorzystać z twojej pomocy, z pewnością podda cię surowej ocenie. Niestety nie masz wiele czasu na zdobycie zaufania — decyzja z reguły zapada w ciągu kilku sekund. Kluczowe jest więc pierwsze wrażenie. Gdy oczom potencjalnego klienta ukazuje się profesjonalna strona internetowa firmy, rozbudowane social media i pozytywne opinie, z dużą dozą prawdopodobieństwa wybierze właśnie tę opcję.

Strona może mieć więc kluczowe znaczenie w procesie pozyskiwania klientów. Oczywiście sam fakt posiadania własnej witryny niczego jeszcze nie zmienia — muszą zacząć odwiedzać ją ludzie. Jak do tego doprowadzić?

Niech zobaczą cię tysiące

A może nawet setki tysięcy. Bez względu na to czy oferujesz produkty, czy usługi, strona internetowa pozwoli ci dowolnie zwiększać swój zasięg — nawet w skali globalnej. Oczywiście nie dzieje się to samoistnie. Jeśli zastanawiasz się, jak poprawić zasięgi, pozycjonowanie strony internetowej musi stać się twoją codziennością. Możesz robić to samodzielnie lub poprosić o pomoc mnie. Skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy, na czym polega optymalizacja SEO krok po kroku i jak planujemy zapewnić ci widoczność w sieci.

Atrakcyjna oferta małym wysiłkiem

Jeśli wciąż próbujesz dowiedzieć się, skąd brać zlecenia lub jak pozyskiwać klientów na usługi, być może musisz popracować nad swoją ofertą. Strona WWW pozwoli ci uczynić ją bardziej atrakcyjną, a tym samym urosnąć w oczach zainteresowanych. Poza tym witryna ułatwi ci pracę. W wielu sytuacjach będziesz mógł oszczędzić sobie tworzenia ofert od zera — wystarczy link do odpowiedniej podstrony i krótki email, aby poinformować klienta o tym, co możesz dla niego zrobić. Krótko, sprawnie i profesjonalnie.

Strona WWW zostaje z tobą na zawsze

Nie sposób pominąć faktu, że stworzenie strony internetowej to jednorazowa inwestycja, która następnie przynosi korzyści bez końca. Z tego prostego powodu warto uruchomić swoją witrynę jak najszybciej. Poza tym strona internetowa pracuje za ciebie cały czas. Nie ważne czy trwa środek tygodnia, czy może jesteś na grillu w sobotnie popołudnie — twój adres WWW jest aktywny i wykonuje swoje zadanie.

Tworzenie stron internetowych jest obecnie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Napisz do nas, a chętnie doradzimy ci, jak powinna wyglądać twoja strona WWW i jak mógłbyś ją wykorzystać. Wykonujemy profesjonalne strony internetowe dla firm usługowych i z przyjemnością zaprojektujemy twoją!

Strona internetowa dla Twojej firmy

Strona internetowa — jak pomaga prowadzić marketing usług?

Najważniejsze na koniec — reklama w Internecie. To bardzo ważny punkt dla wszystkich, którzy zastanawiają się, jak prowadzić marketing w firmie. Strona internetowa może bowiem skutecznie wspierać działania reklamowe, podnosząc ich efektywność.

Obecnie w Internecie nie brakuje sposobów na zwiększanie swojej widoczności. Facebook ads, Adwors, e-mail marketing, social media — oto zaledwie kilka przykładów produktów i metod, które pozwolą ci pokazać się tysiącom potencjalnych klientów. Maksimum korzyści z tych przełomowych rozwiązań możesz jednak odnieść wyłącznie, jeśli posiadasz stronę WWW. To na nią najlepiej kierować wszystkie osoby zainteresowane oferowaną usługą. Na pewnym etapie pertraktowanie z każdym potencjalnym klientem staje się zbyt czasochłonne i angażujące. Firmowa wizytówka w formie własnego adresu w sieci wyręczy cię z pracy i ułatwi dopinanie transakcji.

Strona WWW — tego oczekują klienci

Nie sposób zakończyć tego artykułu, nie wspominając o panujących normach. W sektorze usługowym przyjęło się bowiem, że posiadanie strony internetowej przez firmę świadczy o jej profesjonalizmie. Oczywiście nie przeczytasz tego na Wikipedii, ale zapewniamy, że tak myślą twoi potencjalni klienci. Oczekują oni wręcz, że firma, z którą nawiążą współpracę, będzie posiadała reprezentatywną stronę WWW zawierającą wszystkie potrzebne informacje. Nie ulega wątpliwości, że warto sprostać tym oczekiwaniom.
Czy ty również potrzebujesz strony internetowej? A może chcesz zatroszczyć się o swój marketing lub social media firmy? Trafiłeś pod właściwy adres. Napisz do nas już teraz, a pomożemy ci rozwinąć skrzydła w Internecie!

Przeczytaj również:

Inne artykuły

Skonsultuj swoją
współpracę

Szukasz pomysłu na marketing Twojej firmy?

Porozmawiajmy w czasie krótkiej, bezpłatnej konsultacji o aktualnych działaniach. Omówimy nowe możliwości, które mogą przynieść lepsze wyniki. Jeśli rozwiązania będę dla Ciebie interesujące, wprowadzimy je do Twojej firmy.

Wypełnij Formularz
Subscribe to our newsletter

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue

We love writing great content and sharing industry insights. To get a copy of our research on latest trends , subscribe to our newsletter